środa, 19 października 2016

GREY + BLACK

Cześć Wszystkim!

Czerń i szarość to zdecydowanie moje kolory, szczególnie jesienią i zimą. Może nie jestem zbyt "kolorową" osobą, ale to właśnie w tych barwach czuję się najlepiej. Wreszcie pokusiłam się o kozaki za kolano, które prezentują się świetnie w towarzystwie sukienek i spódnic. Do mojej szarej sukienki dobrałam pasek [tutaj/here] w stylu Kendall Jenner, ulubioną ramoneskę oraz długi szal [tutaj/here]. Obie te rzeczy znalazłam na Zaful.com i jestem z nich naprawdę zadowolona (czego nie mogę powiedzieć o trzeciej rzeczy, którą znajdziecie na samym dole..).Co sądzicie o tym zestawie?

Do kolejnego!
S. ♥
Fot.:Anita M.














Sukienka/Dress-Stradivarius
Kurtka/Jacket-Dressfo
Kozaki/High Boots-Deezee.pl
Torebka/Bag-Sammydress
Zegarek/Watch-Cluse
Szal/Scarf-Zaful
Pasek/Belt-Zaful

A teraz rzecz, która mnie rozczarowała. Mowa tutaj o błękitnym sweterku, który nie wygląda dokładnie jak na stronie sklepu - zobaczcie sami tutaj/here.Jest dużo, dużo krótszy i ledwo zakrywa biustonosz.. Nie czuję się dobrze w crop topach (szczególnie zimą), więc i z tym się nie polubiłam. Plus za kolor, ciekawe wykończenie i samo wykonanie. Oddam go w dobre ręce, może ktoś lubi tego typu swetry ?:)

58 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten szal, ciekawie wygląda :) klik - 9,84$, 8,05$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda! Kozaki za kolano idealnie pasują do Twojej sukienki:)
    Szkoda że ten sweterek okazał się klapą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna stylizacja, mega sweterek ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknieeee! :) Uwielbiam zestawienie szarości z czernią! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam crop topy z długim rękawem <3 a kozaki super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak buciki? Nie zsuwają się przy chodzeniu?:)
    Uwielbiam taką kolorystykę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie się niestety zsuwają.. na spodniach nie ma tego problemu:) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wyglądasz pięknie , cudowny zestaw <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw ;D
    kozaczki i sukienka są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szarości na jesień są dla mnie idealne :) Kozaki są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Musisz więcej jeść wtedy się nie będą zsuwać :D
    Elegancko xD

    OdpowiedzUsuń
  11. poluje na takie buty, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, uwielbiam połączenia tych kolorów. :)
    poklkałam :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja i meega ladny szal!
    http://elepphantblog.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacyjna, mega naprawdę ;)
    Wszystko dobrane z głową ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość naprawdę świetna i w moim guście :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz, a te kozaczki są świetne! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  17. Kozaki za kolano są kropką nad "i", bez nich nie byłoby takiego "wow", jakie wzbudza Twój zestaw! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Szarości cudowne. Torebka, buty,sukienka, ramoneska,dodatki...wszystko idealnie pasuje i bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam szarości i kozaki za kolano! jak dla mnie perfekcyjna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kozaczki mnie oczarowały! <3

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. możemy przybić sobie piątki! :D czarny i szary to również moje kolory <3
    bardzo udana stylizacja :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne masz te kozaki!! Fajnie,że dodałaś dwuklamrowy pasek, podoba mi się bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie stylizacje <3 Pięknie, dziewczęco i z klasą :)
    Sweterek rzeczywiście inny, w rzeczywistości kolor taki smutny :( Szkoda :( Zapowiadał się ciekawie..
    $9.73 ; $28.99; $9.84

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw ^^:D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zestawienie kolorystyczne !

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie zestawy uwielbiam, totalnie w moim stylu. Wszystko podoba mi się, a szla mnie oczarował >3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz świetnie :) Uwielbiam takie stylizacje :) Po prosty rewelacja :) Nie mogę napatrzeć się na Twoje zdjęcia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz wspaniałe buty :) Wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw, kozaczki mam podobne i uwielbiam je za obcas, wygląda super ale nie jest za wysoki, dzięki czemu można przechodzić w nich cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że poszłaś w te kolorki co ja, cudownie zestawiłaś tą stylizację! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny i kobiecy zestaw, bardzo mi się podoba :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna stylizacja. Ten szal idealnie tu pasuje :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny look, wglądasz pięknie, cudowny szal też na niego poluję, idealnie. Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie wygladasz na 8. zdjęciu, tym bokiem, bo szal nie przesłania tutaj kurtki - ano właśnie, nie wiem czy ta stylizacja nie byłaby lepsza bez szala. Wszystko do siebie pasuje kolorystycznie. Kurtka, pasek i buty - podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz :) Piękna sukienka :)
    Szkoda, że rozczarował cię ten sweter :(

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega stylizacja! Buciki są przecudowne, czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, jest absolutnie w moim stylu, klasycznie i minimalistycznie:) Piękne buty, świetny szal, dodatki i kolorystyka - wszystko na plus :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialny jesienny look, muszę kupić takie kozaki <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny look :) Sukienka przepiękna ;) Buty cudooo <3

    OdpowiedzUsuń
  41. szal super :) chyba sobie zamówię następnym razem :)
    cudowna stylizacja! linki poklikane

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ładnie wyglądasz! :)
    Uwielbiam kozaki za kolano. Sama mam dwie pary.

    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna stylizacja ;) Kozaki za kolano to must - have tej jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pieknie wyglądasz :) poklikane
    marrstyle.blogspot.com Mogłabyś u mnie poklikać ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna stylizacja i przepięknie wyglądasz w zdjęciach :) Obserwuje :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  46. piekna stylizacja.!!
    buty cudowne
    zapraszam do siebie
    http://aniabondziul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)